Rock

Αναρρίχηση και πεζοπορία στο Smithfield’s Connors Farm

• Πρόσβαση: Από τη Route 116, πάρτε την Swan Road και οδηγήστε περίπου 1,5 μίλια σε μια διασταύρωση με την Mann School Road. Πηγαίνετε δεξιά και, στη συνέχεια, στρίψτε αριστερά στο Connors Farm Drive. Μετά από 0,3 μίλια, η κεφαλή του μονοπατιού είναι στα αριστερά.
  • Χώρος στάθμευσης: Διατίθεται για λίγα αυτοκίνητα.
  • Σκύλοι: Επιτρέπονται αλλά πρέπει να δεσμεύονται.
  • Δυσκολία: Μέτρια, με μερικούς λόφους και ανώμαλο έδαφος.

SMITHFIELD — Ένα στενό ρέμα διασχίζει ένα δάσος βελανιδιάς στους πρόποδες ενός απότομου λόφου καλυμμένου με προεξοχές, ογκόλιθους και προεξοχές.

Είναι ένα γραφικό θέαμα. Αλλά για τους αγρότες που δούλευαν τη γη εδώ πριν από χρόνια, το ρυάκι ήταν απαραίτητο για τα προς το ζην.

Έφτιαξαν ένα πέτρινο φράγμα κατά μήκος του ρυακιού με μια πύλη που θα μπορούσε να κλείσει για να πλημμυρίσει ένα φυσικό βάλτο με κράνμπερι.

Κατάντη, έστησαν ένα χωμάτινο ανάχωμα για να συγκρατήσει το νερό που ρέει στο ρυάκι για να σχηματίσει μια μικρή λίμνη φάρμας για να ποτίζει αγελάδες γαλακτοπαραγωγής και καλλιέργειες.

Περπάτημα IR:Αφήστε τον θόρυβο πίσω σας σε ένα κατάφυτο καταφύγιο στο Ρίτσμοντ

Περπάτημα IR:Ακολουθήστε τα βήματα των μοναχών Τραπιστών στο Κάμπερλαντ

Το ελικοειδή ρέμα και τα απομεινάρια της αγροτικής ζωής κατά μήκος των όχθες του είναι μερικά μόνο από τα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά της Connors Farm Conservation Area, ενός διατηρημένου δάσους που περιβάλλεται από σπίτια που κάποτε καλλιεργούνταν από τις οικογένειες Connors, Comstock και Mowry.

Χρησιμοποίησαν τη γη γύρω τους για να χτίσουν μια ζωή για τους εαυτούς τους και τις οικογένειές τους.

Η Επιτροπή Διατήρησης Smithfield διαχειρίζεται τώρα το καταφύγιο των 66 στρεμμάτων και το Smithfield Land Trust κατέχει το παραθαλάσσιο πάρκο Jim Russell έκτασης 43 στρεμμάτων.

Ξεκίνησα να εξερευνήσω τα καταφύγια από ένα μονοπάτι έξω από το Connors Farm Drive. Η αρχή του μονοπατιού περνά μέσα από αυτό που κάποτε ήταν ένας οπωρώνας με μηλιά, μια από τις πολλές συστάδες οπωροφόρων δέντρων που κάποτε ήταν διάσπαρτες στο τοπίο.

Το κατακόκκινο μονοπάτι διασχίζει μια ξύλινη γέφυρα πάνω από ένα στενό, κατάφυτο ρυάκι στην περιοχή διατήρησης της φάρμας Connors στο Smithfield.

Περπάτημα IR:Τα μονοπάτια του Tillinghast Pond είναι μέρος ενός ξεχωριστού και αξίζει να το επισκεφτείτε

Περπάτημα IR:Η γραμμή τρόλεϊ άφησε το σημάδι της στο Lincoln’s Lime Rock Preserve

Περπάτημα IR:5 υπέροχες πεζοπορίες με θέα στον ωκεανό

Το σύντομο μονοπάτι κατηφορίζει ελαφρώς σε μια διασταύρωση Τ. Ευθεία μπροστά και υψώνεται περίπου 100 πόδια είναι μια απότομη πλαγιά με βράχους, ογκόλιθους και προεξοχές που φαίνονται να ξεχύνονται από την πλαγιά του λόφου. Το απόκρημνο έδαφος χρησιμοποιείται μερικές φορές από ορειβάτες για να εξασκήσουν τις δεξιότητές τους.

Στη βάση του λόφου υπάρχει ένα ανώνυμο ρέμα, πυκνό κατάφυτο και κρυμμένο σε ορισμένα σημεία, που ρέει αργά ανατολικά κατά μήκος του καταφυγίου.

Απομεινάρια ενός πρώην βακκίνιου

Στη διασταύρωση Τ, πήγα αριστερά σε ένα επίπεδο μονοπάτι με κόκκινες φλόγες που ήταν αρκετά φαρδύ ώστε να είναι δρόμος βαγονιών όταν καλλιεργούνταν η γη. Σύντομα έφτασα σε μια φαρδιά, πέτρινη πλάκα γέφυρα πάνω από ένα φράγμα χτισμένο από στρογγυλές πέτρες με ένα κενό όπου περνούσε το νερό από το ρέμα. Μια εκτεταμένη περιοχή νοτιοδυτικά του φράγματος ήταν κάποτε ένας φυσικός βάλτος βακκίνιων που πλημμύρισε κλείνοντας το κενό στο φράγμα με ξύλινες σανίδες.